Seorang Wanita Terima Panggilan Dari Syaitan


Seorang Wanita Terima Panggilan Dari Syaitan | Seorang wanita dari Colorado, Amerika Syarikat, menghabiskan malam-malam dengan penuh ketakutan dan berdoa tidak terjadi sesuatu, setelah dia mendapat panggilan telefon tidak dijawab dari syaitan .

Jenn Vest menceritakan saat itu dirinya sudah setengah tertidur saat menyusui anaknya, ketika telefon itu berdering dengan nombor 1-666-666-666, seperti yang dilaporkan oleh akhbar the Daily Mail, Sabtu (23/11).

Setelah mendapat panggilan telefon itu, dia lalu menerima 48 khidmat pesanan ringkas (sms) dari nombor yang berbeza. Semua mesej itu hanya mengandungi satu kata 'syaitan'.

"Ini benar-benar membuat saya ketakutan kerana saya setengah tertidur sambil menyusukan anak saya, dan itu langsung membangunkan saya," kata Jean .


Jean mengatakan awalnya dia berfikir dirinya mungkin saat itu tengah bermimpi .

"Kemudian saya terjaga sepanjang malam , berdoa , dan berharap tidak berlaku sesuatu," ujar dia kepada stesen televisyen kusa TV .

Jean mengatakan dirinya kemudian cuba menghubungi nombor itu kembali. Namun dia hanya menerima mesej suara, yang mengatakan nombor itu sudah tidak lagi aktif.

Nombor telefon itu sebetulnya telah digunakan untuk mengenakan orang di masa lalu. Kadang-kadang nombor itu menghantar mesej mengandungi ancaman yang memberitahu orang-orang bahawa mereka akan mati .

"Semalam saya mendapat panggilan telefon dan ibu saya menjawabnya . Dikatakan' Ian Rakyat (nama saya) hanya mempunyai masa tiga hari untuk hidup'. Sudah tentu ini membuat ibu saya ketakutan sepanjang hari . Saya kemudian melihat panggilan terakhir di telefon saya dan melihat angka adalah 666-666-6666 . Saya cuba untuk memanggil kembali , tetapi itu bukan nombor telefon yang benar . itu cukup menyeramkan , " ucap seseorang tidak disebutkan identitinya di sebuah blog .

Jean mengatakan dia tidak tahu bagaimana seseorang telah mencari nombornya. Tetapi dia mengatakan dirinya baru saja menutup perniagaan risalah dan berfikir bahawa ini mungkin boleh berasal dari perniagaan itu .

Namun , menurut salah seorang komen mengatakan tidak ada yang perlu ditakutkan dari panggilan telefon itu. Dia menjelaskan bahawa nombor itu merupakan sebuah perkhidmatan automatik yang boleh digunakan semua orang di laman , www.ospenterprises.com/phone/ .

"Orang-orang yang ingin mengenakan seorang rakan mereka boleh melakukannya melalui laman itu" lanjut dia.

Namun masalahnya sekarang, laman itu ternyata sudah tidak aktif saat cerita Jean muncul. Mengerikan .